Stolní fotbálky dávno nejsou jen výsadou barů či jiných podniků, kde jste se s nimi setkávali během příjemně stráveného večera. Možná jste si s pár přáteli čas od času tuto zábavnou hru, která vás přiměje nejen si zdravě zasoutěžit, ale zároveň i stmelit kolektiv, zahráli. Není se čemu divit – u fotbálku se odreagujete a ještě se skvěle pobavíte. A teď ruku na srdce: nepohrávali jste si někdy s myšlenkou, že byste si tuto formu zábavy pořídili i domů?

Mít svůj vlastní stolní fotbálek rozhodně není na škodu. Nemusíte tak čekat, až se hra uvolní, abyste si s přáteli mohli dát přátelský mač – jednoduše si zahrajete tehdy, kdy na to budete mít chuť i náladu. Jestliže vám klasické stolní fotbálky přijdou po vzhledové stránce nudné a chcete pro sebe něco výjimečného, pak je stolní fotbálek PROFI GREEN EDITION vaší trefou do černého!

Stolní fotbálek v jasně zeleném odstínu vaší pozornost upoutá již na první pohled. Zaručujeme vám, že jej nepřehlédnete a jakmile jej uvidíte, budete jej chtít mít doma. Pyšní se celou řadou pozitivních vlastností, mezi které patří především materiál použitý k výrobě těla. To je vyrobeno z MDF – velmi odolné a kvalitní dřevotřískové desky, která se zaručí o dlouhou životnost a vaší radost ze hry.

Určitě oceníte možnost libovolně si nastavit výšku nohou, díky čemuž si nejen dokonale přizpůsobíte hrací pole, ale zároveň můžete snadno a hravě vyřešit nerovnosti povrchu, na který fotbálek umístíte. Třešničkou na dortu jsou držáky nápoje, které vám přijdou vhod ve chvíli, kdy budete doma pořádat párty s přáteli, kde pití teče proudem.

Naše hodnocení

Cena
Kvalita zpracování