Zatímco dříve jste stolní fotbálky mohli spatřit maximálně tak v klubech, barech či restauracích, dnes jsou stále častěji k vidění i v domácnostech, na chatách či různě v klubovnách. Ono se vlastně ani není čemu divit – jedná se o příjemnou formu zábavy i ideální příležitost k tomu, abyste si s přáteli zdravě zasoutěžili a vzájemně si ukázali, kdo z vás nejlépe ovládá techniku hry.

Aby vaše hra byla co možná nejlepší, potřebujete kvalitu, na kterou se budete moci spolehnout. Výborným tipem je proto stolní fotbálek Professional Black Edition, který je k dostání za rozumnou cenu a může vám nabídnout vše, co ke spokojené hře potřebujete.

Kvalitní stolní fotbálek Professional Black Edition se pyšní bytelně provedeným tělem, které je vyrobeno z MDF – dřevotřískové desky, která je známá nejen pro svou kvalitu, ale i odolnost a výdrž, která vám jistě udělá radost. Díky tomu máte jistotu, že vám tento kousek vydrží na dlouhá léta a nemusíte se tak bát zbytečné investice, která by se vám nevyplatila.

Do karet tohoto fotbálku hraje i skutečnost, že jeho součástí jsou i nastavitelné nohy. Co to pro vás znamená? Dle vlastní libosti si tak budete moci nastavit výšku hrací desky nebo velice snadno vyřešit nerovnosti na povrchu, kam se rozhodnete fotbálek umístit. Třešničkou na dortu jsou zkosené rohy, které se postarají o to, aby vám v nich během hry nezůstal míček, a vy jste tak nebyli nuceni rozehraný zápas zbytečně ukončit a přijít tak o své body.

Jistě vás potěší, že jej hravě složíte do 60 minut a velice brzy si tak budete moci vyzkoušet, jaké to je stát se mistrem v ovládání strategie i figurek stolního fotbálku!

Naše hodnocení

Cena