Večery plné zábavy i zdravé soutěživosti vám, vašim přátelům či celé vaší rodině velice snadno dopřeje stolní fotbálek TUNIRO v příjemně modrém odstínu, jež vaší pozornost upoutá již na první pohled. Jestliže přemýšlíte o způsobu, jak se zabavit při dlouhých zimních večerech či snad hledáte ideální možnost, jak se stát zábavnými hostiteli, u kterých se žádná návštěva nenudí, pak je tento kvalitní fotbálek vaší trefou do černého!

Stolní fotbálek TUNIRO stojí za pozornost nejen pro svou výrazně modrou barvu, pro kterou jej zaručeně nepřehlédnete, ale i pro celou řadu pozitivních vlastností, pro něž si jej zkrátka nejde nezamilovat. V první řadě nutno zmínit, že má tělo vyrobené z MDF, což je velmi kvalitní, tvrzená dřevotřísková deska, jež je odolná a na dotek příjemná. Možnost libovolně si nastavit výšku stolního fotbálku vám umožňují výškově nastavitelné nohy. S těmi si nejen přizpůsobíte výšku hrací desky vašim potřebám, ale zároveň hravě vyřešíte povrchové nerovnosti.

U stolního fotbálku TUNIRO oceníte i zkosené rohy, které budou vaší jistotou, že hru nebudete nuceni ukončit jen proto, že by se v nich zasekl hrací míček. Co se složení fotbálku týče, nečekejte nic složitého ani těžké úkoly, nad kterými byste strávili půl dne. Vůbec ne! Fotbálek hravě složíte již za 6 minut a v již tak krátké době si budete moci zahrát a užít si spoustu zábavy.

Stolní fotbálek TUNIRO je cenově nákladnější investice, která se ale rozhodně vyplatí. Za vyšší pořizovací cenu získáte kvalitní a bytelný fotbálek, který je maximálně přizpůsobivý, vzhledově přitažlivý a vydrží vám dělat společnost dlouhé roky.

Cena od 11 627 Kč

Kde koupit?

Naše hodnocení